zondag 17 juli 2016

Een tantra massage voor zelfbewuste vrouwen

Tantra massage voor zelfbewuste vrouwen? Het bestaat en gelukkig voor Belgische en Nederlandse vrouwen wordt deze massagekunst gegeven in Turnhout of bij je thuis of op hotel. Ik heb het allemaal geprobeerd en mijn voorkeur gaat uit naar de massagepraktijk. Je hoeft zelf niets in gereedheid te brengen en op hotel heb je kosten van de kamer er ook nog eens bij.

Massagepraktijk Turnhout
De massagepraktijk is heel schoon en geeft direct een 'thuis' gevoel. Je hoeft niet te wennen aan de omgeving. Voor we gingen masseren gaf Xander eerst uitleg wat de bedoeling was. Daarna kon ik rustig gaan douchen. Na het douchen kon ik rustig alleen naar de massageruimte gaan en rustig op mijn buik gaan liggen. Het was er lekker warm en de muziek stond al heel zachtjes op. Zo hard dat het me niet stoorde, want ik ben heel gevoelig aan geluid.

Xander komt de ruimte binnen en kwam op zijn knieƫn naast me zitten om zijn handen op mijn rug te leggen. Na een aantal keren een ademhalingsoefening te hebben gedaan was ik rustig en klaar om de massage te ondergaan en me volledig over te geven. Telkens als ik voor de massage kom, weet ik dat het mijn twee uren 'ME TIME' is. Twee uren volledig genieten waarbij het gevoel van zaligheid altijd in mij opkomt. Als er een hemel bestaat, dan moet dit het gevoel zijn wat je daar continue hebt. Mijn hemel op aarde en daarna kan ik de stress weer aan voor een poosje.

Het leuke van Xander is dat hij niets vreemd vindt. Hij is intelligent, ruimdenkend en kan ook raad geven. Hij heeft al zoveel vrouwen in zijn leven gezien... Veel vrouwen vinden zichzelf iets te dik, te dun of anderzins, maar hij vindt het geen probleem, want hij kijkt vooral naar je uitstraling. En je uitstraling na de tantra massage is compleet anders als ervoor. Ik heb de uitstraling van een verliefde puber als ik een massage heb gehad en dat gevoel blijft een aantal dagen aanhouden. Ik heb het gevoel dat ik de wereld aan kan.

Ik heb een burnout gehad, maar de tantra massage voor vrouwen houdt me op mijn pad! Dankzij Xander... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten