vrijdag 15 juli 2016

Vrouwen zijn gelukkiger door tantra massages

Erotische massage voor vrouwen wordt verzorgd door ervaren Tantra masseurs. Goedele Liekens probeert al jaar en dag de seksualiteit voor vrouwen naar een hoger plan te tillen. Echter het bijzondere is dat zij nog geen aandacht heeft geschonken aan Tantra massage voor vrouwen. Dit is het geschenk van deze eeuw voor vrouwen. Na 5000 jaar van onderdrukking kunnen vrouwen genieten tijdens een massage waar de 'kundalini' op gang wordt gebracht. Dit is een energie die in elk menselijk lichaam aanwezig is.


Tijdens de massage wordt deze energie op gang gebracht en blijft nog dagen na de massage doorstromen. Dit zorgde voor mij dat ik mijn energie en zelfvertrouwen weer terug vond. Ook mijn libido nam weer toe en ook mijn vriend is heel gelukkig dat ik regelmatig een tantra massage voor vrouwen boek.

De tantra massage voor vrouwen is een fantastische uitvinding als je dit vergelijkt met de yoni massage. Waar ik me heel ongemakkelijk voelde was het binnen komen uitkleden en direct werd er aan mijn vagina gerommeld met het doel dat ik zo snel mogelijk moest klaarkomen...

Dan had ik weer een ander adres waar het allemaal er onverzorgd en 'plat' was. Ook hier kon ik mijn geluk niet vinden. Uiteindelijk ben ik terecht gekomen bij Tantra for Life en in de massagepraktijk in Turnhout heb ik eindelijk gevonden wat ik zocht. Vertrouwen, intimiteit en alles wat je als vrouw verwacht van een man, maar wat je bijna nergens kunt vinden. Uiteraard heb ik gevraagd aan de masseur of hij vrijgezel is:)

Hij is vrijgezel en krijgt van vrouwen regelmatig het aanbod om met ze te trouwen...

Wil jij ook gelukkig worden? Kijk maar eens op www.tantraforlife.be

Geen opmerkingen:

Een reactie posten